03 de gener 2008

El conseller Puigcercós i CCS Agresso

Avui hem rebut al Vallès la visita del Conseller Puigcercós. En primer lloc ha estat en recepció a l'Ajuntament de Barberà on hem compartit una estona de conversa sobre temes d'administració local, autonòmica i les dificultats dels serveis públics, i després hem anat cap a la seu de CCS Agresso per inaugurar les renovades instal·lacions del centre internacional de R+D+i (recerca, desenvolupament i innovació) de la multinacional Unit 4 Agresso a Catalunya amb seu a Barberà, a Santiga, a l'històric edifici de CCS.

M'ha fet especial il·lusió poder-hi ser i fer la visita per les instal·lacions, per a mi ha estat un moment emotiu, després de veure l'aposta que fa la multinacional holandesa pel producte i el know-how de CCS, empresa que complirà 45 anys i en la qual he treballat durant nou anys i crec haver contribuït amb un gra de sorra en la seva història, el producte Genius en català, després el TOP, els multiidioma, les OTTools, l'ERP, els esforços per implantar per primera vegada el Sistema de Qualitat i la ISO 9001. Bases que ara prenen valor i embranzida amb aquesta nova etapa.

Va ser l'oportunitat de recordar molts moments de feina, d'esforços i de retrobada de companys. L'emoció més gran va ser en entrar a Fàbrica, on vaig poder saludar molts companys, i el director em va recordar que allà conservava el meu lloc de treball. Per a mi va se especialment emotiu perquè en tinc molt bons records.

Vegeu notícies relacionades.