29 d’abril 2007

Missatge del dia internacional de la dansa

Els que em coneixen saben que una de les meves passions més primerenques és la dansa, ballar, expressar amb els moviments del cos tot allò que ens vol dir l'esperit. Des dels 9 anys he practicat aquest art com una forma de canalitzar els meus sentiments. Per això he volgut reproduir en el meu bloc el missatge institucional d'aquest any, amb el qual em sento plenament identificada.

Missatge del Dia Internacional de la Dansa, 29 d’abril de 2007. Per Sasha Waltz.

"Hom dansa pels aniversaris, pels casaments, pels carrers, als envelats, a l’escenari, entre bastidors. Per comunicar l’alegria, la tristor, un ritual i viure’n l’experiència al límit. La dansa és un llenguatge universal; ambaixadora per a un món en pau, per a la igualtat, la tolerància i la compassió. La dansa ens ensenya la sensibilitat, la consciència i l’atenció del moment.

La dansa és l’expressió de les nostres vides. La dansa és transformació. La dansa és la nostra ànima. La dansa li dóna al cos una dimensió espiritual. La dansa ens permet sentir el nostre cos, sublimar-lo, per anar més enllà, ser un altre cos.

Dansar és participar activament en la vibració de l'univers."


A Sabadell, el Dia Internacional de la dansa se celebrarà el proper cap de setmana, els dies 5 i 6 de maig, organitzat per l'Esbart Sabadell Dansaire, una entitat que ja fa 11 anys que té l'energia i l'empenta per fer que cada any aquest esdeveniment se celebri amb més èxit, més qualitat i més participació. Enhorabona per la iniciativa, i endavant per molts anys!